E-fulfillment pentru antreprenorul de azi

În 2022 digitalizarea nu mai este o opțiune, ci o necesitate pentru afacerile din România și din afara granițelor.

Retailul s-a mutat preponderent în online, iar procentul comenzilor online din țară a crescut cu 54% față de 2020 (conform studiului MerchantPro).

În acest context, am identificat principalele provocări cu care se confruntă antreprenorii:

  • Lipsa de experiență și know-how în gestionarea comenzilor

  • Lipsa automatizărilor pentru gestionarea comenzilor

  • Costurile serviciilor de e-fulfillment

  • Lipsa unui reprezentant Customer Support care să-i ghideze

  • Lipsa flexibilității serviciilor de e-fulfillment

Află soluțiile acestor provocări direct de la Sorin Muresan (Logistic Manager), Ana – Maria Stancu (Account Manager – E-fulfillment & B2B) și Mihaela Sas (Senior Customer Success Executive).

Vreau eBook-ul gratuit
Vreau eBook-ul gratuit

Piața e-commerce 2020

5.6 mld €

Piață e-commerce 2021

+10% față de 2020

Consumatori online

45% dintre români

Conform raportului GpeC, piața de e-commerce din România a atins 5,6 miliarde de euro în 2020, iar 45% dintre români au cumpărat online. Este estimat că în 2021 această piață a crescut cu 10%, iar în 2022 se preconizează că trendul se va menține.

Alege să fii unul dintre antreprenorii care fructifică acest trend și livrează către și mai mulți clienți cu ajutorul serviciilor de e-fulfillment. Află cum în eBook-ul gratuit “E-fulfillment pentru antreprenorul de azi”.

Vreau eBook-ul gratuit

Îți răspundem la cele mai frecvente întrebări despre e-fulfillment

Îți răspundem la cele mai frecvente întrebări despre e-fulfillment

Statisticile arată că 69% dintre consumatori au mai puține șanse să cumpere de la tine dacă timpul de livrare al coletului depășește 2 zile de la data promisă (conform studiului Voxware).

Astăzi, respectarea termenelor de livrare și costurile transparente sunt esențiale pentru atragerea și fidelizarea clienților. Însă gestionarea comenzilor, a livrărilor, și a retururilor poate fi o adevărată provocare pentru un start-up sau o afacere mică.

De aceea, un partener cu experiență în servicii de e-fulfillment și curierat te poate scăpa de grija:

  • Depozitării produselor

  • Procesării comenzilor

  • Expedierii coletelor

  • Gestionării retururilor

Descoperă în eBook-ul “E-fulfillment pentru antreprenorul de azi” soluțiile care au ajutat cei peste 13.000 de clienți fericiți Altexpress să scape de grija gestionării comenzilor.

Vreau eBook-ul gratuit

Fiecare afacere este unică, de aceea noi îți venim în ajutor cu soluții personalizate. Îți respectăm munca și comunicăm întotdeauna transparent costurile, însă cel mai important este că le adaptăm nevoilor tale. Doar așa putem crește împreună.

Se poate. În piața competitivă a retailului de azi, brandul care livrează la timp și are costuri de transport transparente are mai multe șanse să câștige și fidelizeze clienți. Însă nu trebuie să ai tu experiența gestionării comenzilor – economisește timp, bani și efort cu ajutorul platformei digitale Altexpress. Beneficiezi de integrări API cu 99% din platformele online!

Poți apela la reprezentantul tău personal din echipa noastră de Customer Support. Te ajutăm cu tot ce ai nevoie încă de la început, însă suntem alături de tine și pe tot parcursul creșterii afacerii tale. Comunicăm constant, te înțelegem, te susținem și îți oferim recomandările care ți se potrivesc.

Sigur că da. Acceptăm cu drag provocările din partea partenerilor noștri și oferim soluții personalizate de e-fulfillment. Indiferent că livrezi produse mici, articole de dimensiuni mari sau colete care variază în dimensiuni, suntem aici să găsim împreună soluția care ți se potrivește. Află ce nu poți trimite prin curier aici.

Beneficii e-fulfillment Altexpress

Reprezentant personal Customer Support

Costuri corecte și transparente

Recomandări de la partenerii noștri fericiți

Ce spun partenerii noștri

Altexpress oferă un serviciu de curierat și e-fulfillment foarte bun. Prin personalul dedicat, ei au reușit dezvolte un departament Customer Service bun, care se traduce prin comunicare constantă cu clientul și servicii de livrare mulțumitoare.

Tia Mac, CEO Studio Tia

Altexpress are toată gama de servicii de care avem nevoie. De asemenea, recomand Altexpress oricui este interesat conducă o afacere online de succes.” 

Vasil Ralchev, Fondator Ina Essentials

“Am vrut o soluție de fulfillment, însă am descoperit o echipă puternică, dornică te ajute indiferent de situația pe care o ai, fie atunci când apar situații în livrare, fie când întâlnim probleme în programele noastre. Recomandăm Altexpress cu mare drag!” 

Iulia Bledea, Co-fondator Nutrifit-Up

Ce spun partenerii noștri

“Am vrut o soluție de fulfillment, însă am descoperit o echipă puternică, dornică te ajute indiferent de situația pe care o ai, fie atunci când apar situații în livrare, fie când întâlnim probleme în programele noastre. Recomandăm Altexpress cu mare drag!”

Iulia Bledea, Co-fondator Nutrifit-Up

Altexpress oferă un serviciu de curierat și e-fulfillment foarte bun. Prin personalul dedicat, ei au reușit dezvolte un departament Customer Service bun, care se traduce prin comunicare constantă cu clientul și servicii de livrare mulțumitoare.”

Tia Mac, CEO Studio Tia

Altexpress are toată gama de servicii de care avem nevoie. De asemenea, recomand Altexpress oricui este interesat conducă o afacere online de succes.” 

Vasil Ralchev, Fondator Ina Essentials