fbpx

Informatii despre livrari

Prețul diferă în funcție de destinație (se percep taxe adiționale pe km suplimentari)?

Prețul se formează în funcție de greutatea fizică sau volumetrică a coletului și opțiunile suplimentare bifate, indiferent de ziua sau ora în care se livrează. Excepții fac doar sub 10% cazuri rare pentru transportul internațional express în care se percepe o taxă adițională pentru zonă îndepărtată (120 lei tva inclus) deoarece nu sunt zone [...]

By |2019-08-30T12:25:21+03:00august 30th, 2019||0 Comentarii

Pot folosi mai multe cutii pentru o singură comandă de curierat?

Trebuie să reții că fiecărei comenzi îi este atribut un cod unic de transport (AWB) care trebuie lipit pe cutia respectivă și o însoțește în depozit, pe parcursul tranzitării în mijloacele de transport și în depozitul din zona unde vrei să ajungă coletul. Astfel, este foarte important să nu se dezlipească și să nu [...]

By |2019-08-30T12:24:29+03:00august 30th, 2019||0 Comentarii

Trebuie să printez eticheta?

Eticheta este documentul de transport care conține un AWB – cod unic de identificare pe care îl scanează curierul la ridicarea coletului. Documentul de transport (AWB) mai conține datele de identificare ale expedierii: destinatar, expeditor, numărul de plicuri/colete/paleți, greutate, marfa asigurată, detalii plata ramburs si permite urmărirea expediției până la livrare.  Eticheta o primești [...]

By |2019-08-30T12:22:12+03:00august 30th, 2019||0 Comentarii

Ce se întâmplă în caz de pierdere/deteriorare colet?

Poți solicita compensarea pagubelor suferite printr-un email la adresa [email protected] în care detaliezi problema întâmpinată și atașezi confirmarea plății, iar după caz, atașezi poze cu produsul deteriorat. Procedura de verificare a sesizărilor implică o serie de etape interne și astfel soluționarea cazului poate dura până la 90 zile lucrătoare.

By |2019-08-30T12:12:03+03:00aprilie 18th, 2017||0 Comentarii

Cum îmi protejez coletul?

Ai cel puțin două opțiuni pe care le poți face pentru a te asigura că coletul tău ajunge în siguranță la destinație și a te proteja de posibile erori în manipularea acestuia de către curieri.  Ambalezi coletul corespunzător Nu te grăbi! Dacă trebuie să ambalezi produse care au nevoie de îngrijire specială, alocă-ți suficient [...]

By |2019-08-30T12:17:55+03:00aprilie 13th, 2017||0 Comentarii

Cum plasez o comanda prin Altexpress?

Oriunde ți-ai dori să expediezi coletul, Altexpress îți oferă curierat rapid internațional fără bătăi de cap! Indiferent unde ai nevoie să livrăm, coletul îți va fi ridicat de la ușă și îi va fi livrat direct destinatarului. 2 metode prin care poți plasa o comandă prin Altexpress: Plasează comanda online Prin email: [email protected] Website-ul [...]

By |2019-08-30T11:47:51+03:00martie 29th, 2017||0 Comentarii

Cum plasezi comanda pe website-ul www.altexpress.ro?

Îți punem la dispoziție operatori dedicați ce preiau imediat datele de transport și trimit documentele necesare. Pentru a plasa o comandă online poți alege să te înregistrezi în contul tău și mai apoi să plasezi comanda sau poți plasa comanda în mod direct astfel: Meniul > Trimite Colete  > Selectezi destinația > Alegi greutatea [...]

By |2019-08-30T11:50:13+03:00martie 29th, 2017||0 Comentarii
Go to Top